Cik Yaya Vogue 2012 vs 2013 | I’ts Just Me...Very Simple Girls
Powered by Blogger.

Monday, December 31, 2012

2012 vs 2013

Assalamualaikum.. hai3... =)

Alhamdulillah, syukur sangat sebab yaya masih di beri kesempatan oleh Allah SWT untuk terus hidup dimuka bumi dya ni.. sekarang tahun baru..maknanya azam pun mesti baru kan? tapi........azam tahun 2012 da kesampaian ke?
kalau yang da tertunai bagus lah..yang belum lagi tuh macam mana pulak?
hahaha..(tepuk dada tanya iman okey!)

sekarang umur pon da meningkat da masuk 2_ something da masa 2012 orang xtanya pon pasal kedewasaan nih..bila masuk je 2013, macam2 persoalan tau...atoiiii...da tua lah!
cuba check rambut tuh,ada uban ke x? hahaha..just joking.. =)
apa-apa pon it's okey my dear, semakin meningkat umur kita maknanya semakin dewasa lah kita dan semakin banyak lah pengalaman yang kita ada..huhu
macam my mama selalu kata, 
" pengalaman mengajar kita erti kehidupan, so ciptalah pengalaman banyak2,dan pengalaman yang pahit itu jadikan sebagai pengajaran,yang manis itu sebagai kenangan" 

okey lah tuh..tahun 2013 nih yaya harap makin banyak pengalaman dan perubahan yang akan berlaku dalam hidup yaya. dan yaya harap perubahan yang berlaku tuh adalah baik2 je semuanya. Insyaallah yaya dah bersedia mental dan fizikal untuk menempuh perubahan tu nak2 lagi dengan zaman sekarang yang banyak dugaan nih.
"ya Allah berilah aku sedikit kekuatan darimu untuk menempuhi segala cobaan yang engkau berikan" 
tahun 2013 nih Yaya nak berhijrah dengan buat azam baru..harap2 kawan yang yaya sayang semua ni dapat tolong yaya tau..tolong-menolongkan amalan mulia..yaya ada terbaca dalam page nak jadi baik

Jika ingin membaiki dunia, kita perlu baiki manusia. Dan untuk baiki manusia, kita perlu baiki hatinya. Untuk membaiki hati, kita mesti bermula dengan memperbaiki solat.



terasa diri ini kerdil...---->><<-----

Kalau korang Suka Entry ni Like dan Comment

2 coment:

☛ Assalamualaikum...
☛ da abes bace entry sy? best x?
☛ hehehe...da bace tinggal lah komen..satu pon jadi lah..(◕^^◕)

 
Copyright © By ShanianieEmiraZulkarnain Hak Milik Terpelihara